13 maj, 2007

The American Dream

Om några timmar sitter jag på flyget till Vancouver. Efter en dubbelstuds i Tokyo och Seattle landar jag i vackra (?) British Columbia. Jag har inte orkat räkna ut hur många timmar jag skall spendera på planet, men jag landar samma dag, bara några timmar senare. Jag flyger dock över datumgränsen så jag tjänar ju in en dag där... Skall bli spännande att flyga över Stilla havet, även om jag gissar att det inte är så upphetsande att se från 10000 m. Tyvärr så vänder jag ju tillbaks två veckor senare så jag kan fortfarande inte hävda att jag rest runt jorden. Ett litet, jäkla, band mellan USA's öst och västkust kvar.

Det här var ett tråkigt inlägg, men jag hoppas kunna bli roligare borta i frihetens land. Har jag tur träffar jag en producent som kan göra mig till stjärna på American Idol, eller liknande, så att jag aldrig mer behöver använda hjärnan... The American Dream, here I come!

1 kommentar:

Tausert sa...

ha så kul o hälsa G med familj!
kram Nena

test