13 mars, 2007

Zombie

Röda flaggor från IKEA vajar över nejden

Det händer inte mycket nu... Jag har gått in i artikelkoma eftersom jag måste skicka in lite artiklar innan månaden är slut. Artikelkoma kan liknas vid tentaångest, ett tillstånd där de flesta tankarna går till jobbet/skolan. Koncentrationssvaga människor som jag behöver gå in i detta robottillstånd för att överhuvudtaget kunna prestera något vettigt. Bilderna den här gången illusterar sålunda vad jag sett av Singapore på sistone (tagna genom köksfönstret).

Lite tvätt på tork

Nu är det dock inte så illa som det låter. För det första regnar det fortfarande varje dag så utomhusaktiviteter är att glömma. För det andra så går artikelskrivandet bra. Jag har upptäckt att nästan alla andra forskare inom mitt område suger, så nu behöver jag "bara" skriva bättre artiklar än de.

5 kommentarer:

Diabolics .|. sa...

HYYYYYYYYY-bris

Fredrik sa...

:-D

Linda sa...

Bra att du hinner tvätta iaf :)
Du borde boka lite flygbiljetter på lunchrasten någon dag oxå...

Ikwood sa...

Du kan ju ta en bild på en vägg med våt målarfärg på också, så har vi något att titta på medan vi väntar på att du ska komma ur zombietillståndet... ;)

Fredrik sa...

Tror du jag har tid att leta reda på våt målarfärg?

test