14 oktober, 2007

På knä för Helena

På östfronten intet nytt...

Låg på knä en timme och skrubbade rent golvet i badrummet idag. Helena och Robert skall ju komma, så jag kände det var dags. Förra gången jag gjorde det var när jag flyttade in så det var på tiden. Jag kan glädja gästerna att mycket brunt klet spolades bort efteråt och inte kommer att smutsa ned era fossingar.

Oj, jag glömde bort att berätta att jag plastikopererat mig. Jag blev så trött på näsan och fick en bra deal. Tycker resultatet blev ganska bra, eller vad säger Ni?

Nästa Marcus Schenkenberg?

6 kommentarer:

Ikwood sa...

What? Var inte JAG värd en badrumsgolvsrengöring?? Skandal!

För övrigt är näsan supersnygg. Är det dr. Moreau som står för underverket?

Diabolics .|. sa...

jaha, vafan, du har varit lite franvarande i cyberrymden ett tag.... nu vet man varfor.....

Tausert sa...

MKT bra... vi förväntar oss rent o fräscht när vi kommer o hälsar på... ;-P och alla kackerlackor ska vara utdöda :-O

Mkt snygg näsa.. ser lite ut som Michael Jacksons näsa.. :-D

Aku sa...

You're the only person besides me who can do that with his nose! I've got a nice pic of you and me doing that! Or perhaps you're the only one who's happy to show off this spectacular skill....

Fredrik sa...

Ikwood:
Alternativ 1: Ett något renare badrum
Alternativ 2: Snorklingsresa till Tioman

Jag fattade beslutet åt dig, men jag tror nog jag valde rätt. ;-)

Diabolics: Hade dödslinje på ett papper, så jag tog semester från internet ett tag.

Barn:Jag har sparat några extra stora kräliga kackerlackor under sängen.

AkuI may have that picture somewhere, unless you want to post it yourself? Aren't we genetical marvels? Teleportation, superstrength, breathing fire? Nah, the real X-men do tricks with their noses...

Anonym sa...

ghkfgljlfg

test